МЕТА: створити атмосферу радості,
співпереживання, активного відпочинку, залучити до участі у святі якнайбільшу
кількість учнів, батьків, вчителів; пропагувати здоровий спосіб життя,
збільшити рухливий режим
школярів і батьків; виховувати любов до
фізичної культури та спорту, почуття
дружби, колективізму; згуртовувати учнівський, батьківський та вчительський
колективи у спільній справі – піклування про своє здоров’я.
МІСЦЕ
ПРОВЕДЕННЯ : спортивний зал школи.
ОРГАНІЗАЦІЯ СВЯТА: У спортивних змаганнях беруть участь учні та батьки 4-6 класів. Спортивний зал прикрашений
кульками, гаслами: «Здоров’я всьому голова», «Спорт – здоров’я, спорт – гра, спорту – ура!».
ХІД СВЯТА. Під звуки фанфар виходить учитель
та діти.
Вчитель. Доброго дня шановні гості. Сьогодні ми з вами
присутні на незвичайному святі - святі батьків, святі краси, спритності,
кмітливості. Це змагання спортивних родин
«Тато, мама, я - разом дружна та спортивна сім’я», на якому вони покажуть
свою силу, кмітливість, увагу та винахідливість.
Ведучий 1. У нашій школі знову свято,
Чути вигуки і сміх.
На спортивнім святі нині
Ми вітаємо усіх.
Ведучий 2. Спорту день і фізкультури
Зустрічаємо ми радо,
Мріє мама, прагне тато.
Щоб здоровим росло чадо.
Вчитель . Дружна сім'я -
як багато кожен із нас вкладає у ці слова. Це доброта і спокій в оселі, тепло
та лагідність стосунків, взаєморозуміння в оселі, родині, радість
спілкування.
І
сьогодні на нашому святі саме такі сім’ї. Давайте запросимо їх до залу. У
сьогоднішніх змаганнях беруть участь такі сім’ї (представлення команд).
1-й учень. Добрий день,шановні друзі!
Мами, тата, вчителі!
Ми за все вам вдячні дуже
Наш уклін вам до землі!
2-й учень. Вітаємо,
вітаємо!
З нашого класу батьків!
Радісно, радісно,
Що ви до нас
нині прийшли.
3-й учень. Кажемо спасибі, мамо й тато вам,
І щастя бажаємо вам.
4-й учень. Спортивні сім’- це чудово.
Спортивні сім’ – вищий клас.
До всіх учасників це
слово
Ми раді бачити всіх вас.
5-й учень. Живіть
щасливо і багато
Любов до спорту бережіть.
Хай кожен день ваш буде
святом
Життям упевнено ідіть
6-й учень. Радимо для
кожної сім’ї
Кожен день і кожен час в
здоров’ї
Спорт, фізичні вправи ,
фізкультура
Будуть хай товариші твої.
7-й учень.
Всім відомо - це чудово
Коли
кожен з нас здоровий
Тільки треба знати
Всі : Як
здоровим стати.
8-й
учень. Здоров’я дитини
Вcі : Багатство родини!
8-й учень. Здоров’я народу!
Всі : Багатство країни!
Вчитель: Бажаю сім’ям проявити силу й волю,
Усе віддати в чесній
боротьбі.
Знайти удачу на
спортивнім полі
І принести задоволення нам і собі.
Бажаю, щоб ви спорт
любили
Сьогодні, завтра і
завжди,
Щоб перемагали та
успіхами жили
І щоб ні в чім не знали
ви біди
Для визначення , яка команда
краще та успішніше пройде всі спортивні випробування,
Є у нас журі поважне,
Воно буде, знаєм точно,
Об’єктивне і уважне.
(Представлення журі.)
Музична пауза.
А тепер
переходимо до спортивних змагань.
1 КОНКУРС: - «Разом ми найкращі» (привітання команд ),
капітани представляють свої команди (назва, емблема ,девіз).
1 КОМАНДА: «КМІТЛИВІ»
Будемо кмітливими
Часом жартівливими
Й
переможемо ми вас,
Якщо
хватить сил у нас.
До спортивних змагань – готова!
2 КОМАНДА: «СПРИТНІ»
Друзям по змаганню
Ми шлемо вітання.
Поривам та бажанню
Немає перешкод.
Як бачити команда
У
зборі й немала
Надіємось що добре
У нас підуть діла.
До
спортивних змагань-готова!
(Команди
представляють свої емблеми для оцінки журі).
Вчитель: Спорт - помічник!
Спорт – здоров’я!
Спорт - гра!
Спорту говорять діти – ура!
2 КОНКУРС: «Біг парами».
Тато з мамою, тримаючись за руки
виконують біг, а в іншій руці тримають баскетбольний м'яч. Повертаючись назад
беруть дитину і втрьох долають відстань ( І2м ).
Вчитель: Спорт - це майстер краси.
Прийди до нього і станеш сильним ти.
Спорт - найкращий товариш.
Потоваришуєш з ним,
Він радість, силу,
спритність дасть.
3 КОНКУРС: «Банти».
Напроти кожної команди помічник з
гімнастичною палицею, на якій прив’язано 9 стрічок однакової довжини різного
кольору. За
сигналом учасник повинен бігти з стрічкою і зав'язати її на стрічку
гімнастичної палиці
відповідного кольору. Відстань 9м.
4 КОНКУРС: «Подорож по
горах». Бігову доріжку ділять на три
рівні частини. Гравці, у першій частині, стрибають на лівій нозі, у другій – на
правій, у третій – на двох. Назад повертаються бігом.
Вчитель: Якщо хочеш стати вмілим
Спритним, сміливим
Навчись любити
скакалки, обручі,палки
Ви
у відчай не впадайте,
Та
в ціль м'ячиком влучайте.
5 КОНКУРС: «Метання
м’яча в ціль».
На відстані 6м на підлозі лежить
обруч - ціль. Дитина влучає великим м’ячем, мама - середнім, тато – маленьким.
Зараховується чисте влучення.
Музична пауза.
Вчитель: Ви команди дуже сильні
І команди не слабкі
І зараз ви будете грати
На мої питання відповідати.
6 КОНКУРС «Ерудит».
1.Лінія,що означає закінчення дистанції. (Фініш).
2.Мяч за границею.(Аут)
3.Споруда для глядачів на змаганнях. (Трибуна)
4. Скільки білих фігур у шахах? (16 )
5. Скільки гравців у футбольній
команді?
(11)
6. Як часто проводять Олімпійські ігри? (1 раз на 4 роки)
7.Мотузка для підтвердження колективної
сили .(Канат)
8. Передача
м’яча партнеру. ( Пас )
Вчитель : Хочеш бути здоровим -
бігай
Хочеш бути сильним - бігай
Хочеш бути красивим - бігай
Хочеш бути розумним - бігай.
Такі слова говорили давні греки.
7 КОНКУРС «Веселі
носильники»
На відстані 2м лежить скакалка,
потім г/коло,
три лавки, після яких лежить г/коло з 9 предметами. По сигналу перші номери стрибають
через скакалку 5 разів, перестрибають через лави, беруть 1 предмет,
повертаються і кладуть в перше коло.
(Слово журі)
Вчитель: Давайте в спорті йти до перемоги
Стояти до останнього в
змаганнях
Відкриті нам до рекордів всі
дороги
У школі ми продовжуєм
змагання.
8 КОНКУРС «Переправа».
Тато на протилежному «березі» з
обручем на поясі. По сигналу він біжить забирає маму в обруч і назад
повертаються разом. Тато залишається, а мама повторює теж саме, забираючи
дитину. Переможців визначають за кращим часом.
Вчитель: Здоров’я з фізкультурою разом
Вам щастя, радість принесуть
Вони, як сестри нерозлучні
Завжди на допомогу вам
прийдуть.
9 КОНКУРС «Я спритний».
Дитина повинна пронести м'ячик на
ракетці змійкою, мама провести рукою баскетбольний м'яч, тато веде футбольний м'яч ногами.
Дистанцію
«змійкою» учасники долають в
обидві сторони.
Вчитель: Всі наші сім’ї спритні, здібні.
Чи є ще до них подібні?!
Потомились? Річ у тому,
Їм потрібно зняти втому.
Відпочинок – справа звична.
Для всіх пауза музична
Музична пауза
(Слово журі)
Вчитель: Тож дружбу спорту
Творчості,краси
Ми - шкільна родина
І цю дружбу пронесли
Бо ми - майбутнє України.
10
КОНКУРС «Комбінована естафета».
Дитина котить
баскетбольний м’яч руками, мама котить скат,тато котить набивний м’яч
гімнастичною палицею. Відстань 12м. Подолавши цю відстань, назад необхідно
повернутись бігом.
Вчитель: Зал тренажерний, басейн і гімнастика
Це ваші друзі вірні у житті.
Це грація, гармонія, пластика
Здоров’я запорука в майбутті.
11 КОНКУРС: Учасники
пролазять через бар’єри, котять скат по гімнастичній лаві, залишають його, беруть баскетбольний
м’яч, кидають у щит, ловлять його і кладуть у гімнастичне коло, знімають
надувну кульку з гімнастичної драбини і швидко повертаються назад.
Вчитель: Кожна сім’я -
це маленька країна, маленький світ. У якій свої закони, звичаї, традиції. Дуже
хочеться, щоб у кожну сім’ю увійшли мир і спокій, злагода і любов.
Ведучий 1. Ну, от і все,
звучить свисток
Гра скінчилася щасливо
Виходять переможці на місток
Вітайте їх, ось наша сила!
Ведучий 2. Ми всі здружились,
підросли,
Разом сміялись, веселились,
Разом до перемоги йшли,
І свято в школі це здійснилось.
Ведучий 1. Змагання відбулись
на славу,
Перемогли ви всі по праву.
Достойні сім’ї нагороди.
І ми їх вам вручити раді!
(Журі підбиває
підсумки свята, нагороджує переможців).
Ведучий2. І ось настала мить
прощання.
Наші переможці достойні привітання.
До нових зустрічей. Щасти вам в спорті та в інших справах!!!
Використана література:
2.
Ексар С.
Тато, мама, я – спортивна сім’я.//
Здоров’я та фізична культура. – 2007.- №16-18.- С.57.
3.
Отравенко
О. Козацькому роду нема переводу. // Здоров’я та фізична
культура. – 2008.- №33.- С.22-24.
4.
Пушка Ж.
Загублене золото інків. // Здоров’я та фізична культура.
– 2007.- №16-18.- С.23-24.
5.
Малюнок на
титульну сторінку використано з інтернет-сайту metodportal.net
Немає коментарів:
Дописати коментар