четвер, 18 лютого 2016 р.

Ми всі – дружна спортивна сім'я

Ми всі – дружна спортивна сім'я
Сценарій фізкультурного свята.

Мета. Виховувати любов до фізкультури та спорту; розвивати руховий апарат, фі­зичні уміння та навички, зміцнювати здоров'я. Виховувати почуття дружби, колективізму, взаємовируч­ки. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою. Формувати колектив класної родини.
Свято проходить у спортивному залі. Під стіною розміщені столи для суддів. У залі знаходяться вболівальни­ки і гості.
Луна спортивний марш. До залу входять члени класної ро­дини.

Вчитель. Дорога класна родино, гості! Сьогодні, як і щорічно, ми зібралися на наше улюблене фізкультурно-художнє свято, щоб позмагатись у силі, спритності, ви­нахідливості, кмітливості і просто відпочити. Рада вас ба­чити здоровими, бадьорими, готовими до фізичних вип­робувань. Змагання буде проводити вчитель фізвиховання, судитимуть змагання...
Вчитель фізкультури. Учасники змагань, слухайте мою команду. На дві команди з однаковою кількістю дорослих і дітей розійдись! Команди, рівняйсь, струнко! Вільно!
Кожній команді треба вибрати капітана (бажано з числа дорослих), придумати назву і привітання. Команди готові?
Команди (разом). Готові!
Команди вітають одна одну, капітани рапортують вчи­телю фізкультури про готовність до змагань.
Вчитель фізкультури. Команди, уважно послухайте умови і правила змагань. (Пояснює, що змагання бу­дуть проходити у три етапи. В пе­рерві між ними будуть показові виступи спортсменів-старшокласників, предметна віктори­на,   номери  художньої  само­діяльності).   Отже, розпочи­наємо  перший тур змагань.   В першому   турі   ігри-естафети. Команди, до змагання в Іграх-естафетах приготуйтесь!
Звучить весела спортивна мелодія.
І. Гра-естафета «Баскетболіст»
Кожен   гравець   команди   веде м'яч до баскетбольного щита і за кидає його в корзину. Зловивши, передає м'яч  наступному грав­цеві, який повинен зробити ту саму вправу.  Команда, котра швидше   виконає   завдання, отримає 100 очок, друга — 50.
Естафета з обручами
Потрібно пробігти від пун­кту А до пункту В і назад, пе­рестрибуючи через обруч, як через скакалку. Команда, яка швидше виконає завдання, отримає 100 очок, друга — 50.
Естафета «Подорож по горах»
Бігову доріжку поділити на три рівні частини. Гравці у першій частині стрибають на лівій нозі, у другій — на правій, у третій — на двох ногах. Назад повертаються бігцем. Команда, яка закінчить вправу першою, отримує 100 очок, якщо другою — 50.
Судді підраховують очки. У перерві виступають гімнасти.
Вчитель. Увага! Слухайте результати першого туру змагань.
Вчитель фізкультури. А зараз конкурс капітанів! Капіта­ни команд, на середину залу кроком руш!
ІІ. Конкурс на спритність.
Ось вам тенісні ракетки, м'ячі. Ви будете відбивати м'яч від ракетки стільки, скільки зможете, аж поки він не впаде додолу. Гравці кожної команди вголос рахувати­муть, скільки ударів ви зробите. За кожен удар нарахо­вується 10 очок.
Конкурс на координацію.
Сядьте на стілець. Ми вам зав'яжемо очі. Обидва встаєте, повертаєтесь вправо і робите два кроки, тоді вліво робите два кроки, далі вліво два кроки, і знову вліво — два кроки (вийде квадрат).
Сідайте на стільці.
Судді визначають капітана-переможця. Виступ спортсменів-дзюдоїстів.
Вчитель фізкультури. Увага всім членам команд! Про­понується невеличка спортивна вікторина. За правильну відповідь на поставлене питання команда отримає 10 очок.
1) Який м'яч найважчий і який найлегший? (Набивний і тенісний)
2) Скільки гравців у футбольній команді? (11)
3) Скільки білих фігур у шахах? (16)
4) Як часто проводяться Олімпійські ігри? (Раз у 4 роки)
5) Які Ігрові види спорту беруть участь у літніх Олімпійських іграх? (Футбол, волейбол, баскетбол, ганд­бол тощо)
6) Скільки гравців у волейбольній команді? (6)
7) Скільки гравців у баскетбольній команді? (5)
8) Які ви знаєте фізичні якості? (Сила, витривалість, спритність, гнучкість тощо)
9) Які ви знаєте спортивні стилі плавання? (Вільний, кроль на грудях, кроль на спині, батерфляй, брас)
10) Які ви знаєте види веслування? (Академічний, на байдарках, на каное, на ялах, на шлюпках).
Судді підводять підсумки вікторини.  Виступають ар­тисти обласної філармонії з танцювальною програмою.
ІІІ. Вчитель фізкультури. Увага! Розпочинаємо третій тур змагань
1. Передавання м'яча двома руками над головою.
Першому гравцеві дається м'яч. Піднявши м'яч над го­ловою, він передає його другому гравцеві. Коли м'яч дійде до останнього гравця в колоні, той з м'ячем пе­ребігає наперед і знову його передає. Гра закінчується тоді, коли перший гравець знову займе своє місце. Пере­може та команда, яка закінчить гру першою (100 очок). Друга команда отримує 50 очок.
2. Велика естафета.
Вчитель фізкультури. Велика естафета, її умови: повз­ком пролізти по гімнастичній лаві, потім встати, залізти у мішок, дострибати до корзини з м'ячем, взяти м'яч у руки І на бігу вцілити ним у визначену мішень. Тоді бігом повернутися назад. За швидше виконане завдання команда отримає 100 очок, за пізніше — 50.
Судді підводять підсумки третього туру. Виступає во­кальна група старшокласниць, яких вчителька навчала в початкових класах.
Вчитель фізкультури. Увага всім учасникам! Слово на­дається суддям змагань!
Судді підводять підсумки змагань, оголошують команду-переможця. Слово для привітання і вручення призів на­дається директору школи.
Вчитель. Відомо, що фізична культура має велике зна­чення в житті кожної людини. Особливо важливим є цей вид діяльності для молодших школярів. Він сприяє ро­звитку у них не лише фізичних якостей, а й моральних. Основним компонентом системи фізичного виховання учнів початкових класів є ранкова гімнастика. Под­ивіться новий комплекс ранкової гімнастики, який підготував для вас вчитель фізкультури з групою дітей класу.
Під музичний супровід учні виконують вправи.
Вчитель. Наше свято завершилося. До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар